Tema: Re: COMM : pora miegmaisiu
Autorius: vytjon
Data: 2009-10-21 20:35:13
keksas wrote:
> Priklauso nuo uzpildo. Patys brangiausi yra pukiniai, ir tie pukai tinka ne
> nuo bet kurios vishtos.
> Turiu LA treking (Maxima), Turion, Mammut (Ajungilak). Is Turiono irgi lenda
> dirbtiniai "pukai". Reiskia prastas uzpildas ir per retas "maisas".
> Geru miegasu gamintojai raso apie naudojamus uzpildus. Nuo ju kokybes
> priklauso kompresija, ilgaamziskumas, atsparumas.

   Minėtas Campus yra su Thermoloft-6 užpildu. Lygtai ne pats
prasčiausias, o kad vidinis pamušalas per skystas - perkant nesupratau.
Iš pradžių viskas gerai buvo, plaušeliai vėliau pradėjo lysti.

   Beje, kokie miegmaišių gamintojai laikomi gerais? KosTmosas nedomina
:) , komforto temperatūra ~10 laipsnių.

> Dar miegasu su sintetiniu
> uzpildu negalima lankstyti kaip adijalu. Juos reikia grusti i kompresmaisi ,
> kad uzpildas maziau devetusi.

   Saviškį aš sulenkdavau išilgai ir vyniodavau į ruloną.