Tema: Re: Vid. Azija
Autorius: Edo
Data: 2009-11-03 09:55:33
Buvau prieš porą metų. Truputį info čia:

http://www.biteplius.lt/lt/2content.diary_view_my/1992695-=(261679554

Vizos labai nepigios. Ypač jei daraisi per kelionių agentūras. Skrydžių
kainos šiek tiek kritę. Į Turkmėniją patekt iš vis sunku. Viena labiausiai
izoliuotų šalių pasaulyje. Tadžikijoje piečiau Dušanbe yra problemų dėl
saugumo. Kaip vienas tadžikas sakė - turim sieną su Afganistanu. Bet kur
konkrečiai ji yra niekas negali pasakyt :-)) Kirgizijoj nuostabi gamta.
Uzbekijoj - istorija. Jei kas domins gali kontaktuot zhalez@gmail.com

E.