Tema: Re: Kuala Lumpuras ir seip Malaizija
Autorius: padugne
Data: 2009-10-01 19:19:04
At 01 Oct 2009 19:21:09 +0700 Lyss wrote:
> On Tue, 22 Sep 2009 07:10:58 +0000 (UTC), padugne <padugne@home.lan>
> wrote:
>
> Iki 2010 kovo (veliau, manau, dar prates) Tailando turistines vizos ir
> visa on arrival - nemokamos. Tai viena. O antra - prasuk pro Pattaya,
> pasishnekesim kaip du seni autosai-emigrantai :)

ideja labai nebloga, bet logistiskai kiek komplikuota. Pas tajus planuoju
buti arba samui arba phangan, veliau dar pora dieneliu BKK. Zodziu galim
susimytint kur pusiaukelej :)
Nors oras andamanu puseje lapkricio vidury gal ir geresnis, bet taip jau
uzsibukinau, mat andamanu pakrantej jau buvau.

Del vizu jau issiaiskinau, dabar bandau jas cia vokietijoj susiveikt. Ner
taip paprasta, bo aziatiskas pofigizmas susitinka su vokisku pedantizmu.
Viza on arrival gali ir atsirugt...