Tema: Re: Marmaris spalio pradzioj - ekskursijos?
Autorius: kewle migyje
Data: 2009-09-28 19:55:12
aš š (nu gal balintos kavos:) spalvos vandeniu ir plaukiau vasaros pabaigoj (nu čia, tiesa, prieš dešimt metų :) po naktinio lietaus kalnuose
įdomiai atrodė - iš šono įtekančių upeliukų vanduo skaidrutėlis...
kai parplaukėm, vos spėjom raftus sunešt - kai mostelėjo vėl lietus (plaukiant skaisčiai švietė saulė) - tokio nelabai buvau matęs...
parvažiavom į Marmarį, palausiau viešbučio barmeno, ar lijo - atsakymas "o kas tas yra? jau pamiršau, kaip atrodo" :))

--
'(oo)'