Tema: Re: Ryanair, del: "Add Advance Passenger Information"
Autorius: Giedriusv
Data: 2009-09-24 23:30:51
Dekui, jau ramiau miegosiu :)
Beje siaip as bilietus ir su airport chekinu pirkausi dar kovo menesi, nes
vezu registruota bagaza (tada tokiu atveju buvo tik airport chekinas). Dabar
ryanairas raso, kad visi kas pirkosi su airport chekinu iki geguzes ten
kazkurios dienos, iki spalio 1 d. praeina noormaliai su airport chekinu. Bet
nuo spalio 1 dienos airport chekinas aplamai neegzistuos. Tai cia itariu
reik suprasti, kad as dabar kaip ir turiu uzsiregistruoti online? Nes
skrendu jau 9 spalio. Siaip ar taip tuos 5eur tada sumokejau, kas dabar
atitinka ta online.
Zodziu pirma kart su Ryanair skrendu ir dar is anksto pirkausi ir dar 4
skirtingi skrydziai :). Tai dabar is proto einu, nes jei ne vienas
nesusipratimas, tai koks esminis pakeitimas per ta laika ivyko, kas man
sunkiai suvokiama, nu bet gyvent liksmiau  :))).

Giedrius