Tema: Re: Kopenhagos oro uostas <-> miesto centras
Autorius: Justas
Data: 2009-09-23 10:08:13
kad legendine kristianija dabar patapusi jaunuju arabu gauju susiburimo
vieta ;)
turint 5 valandas i centra pavaziuoti galima, jei checkina pasidarai is
anksto.
traukinio bilietus nusipirksi automate, kiek esu pirkes niekad ilgu
eiliu nebuvo, pora trejeta zmoniu. vaziuoja 20min, 10min palaukt teks.

tik va ka veikt toj kopenhagoj tai nezinau :) jeigu neit i kazkokius
lankytinus objektus (nebus laiko) tai nebent nusipirkt carslbergo
(master brew :)) ir isgert kokiam parkelyje. geresne maitinimo istaiga
dar surast reikia visokiu pizza/kebab/china/thai takeaway juroj