Tema: Re: kaip važiuojama per Lenkiją
Autorius: TJ \(T@diz\)
Data: 2009-09-22 14:08:50
Pritariu, iki Ostrow Mazowiecka tik uz Lomzos toks truputi banguotas kelias
, bet ten kokia 30 km max - vaziavau rugseji 2 kartus pirmyn atgal ir dar
reikia vaziuoti sestadieni, viaugt :).

 Pries Wyszkow dabar jau prasideda autostrada, tai iki pat Warsaw eina arba
autostrada arba min 2 juostu kelias - cia nuo siemet. Nuo Warsaw iki
autostrados pradzios as vaziuoju E30 / 14 (Sochaszecw/Lowicz) ir i
autostrada ivaziuoju Strykow miesteli.

Vaziuojant nakti per Varsaw, policija sustabde uz greiti - ten kur 8 keliu
vaziuojant Trasa Torunska tiltas prasideda per Vysla - ten yra zenklas 40
km/h o policija stovejo aiksteleje to tilto vidury, nieko nesimato. Buvo +
38 km/h, po pokalbiu apie koshuvka ( krepsini) israse baudos kvita 100 zl uz
+ 28 km/h. Ir dar mes neturejom technikinio paso (kuri nuomuotojai pypt
pamete pypt ir pasake pypt tik atvaziavus pasiimti autobusiuko pypt),
tikinom kad mums dokumentas tai lietuviska nuomos sutartis - prie sito
neprisikabino.

TJ