Tema: Re: Kanaru salos?
Autorius: Deep
Data: 2009-09-21 14:19:42
man 14 dienu buvo mazai vien tenerifei. Su salyga kad pliaze praleidom tik
du pusdienius.
Gali buti kad su agentura ir pigiu viesbuciu bus pigiau negu savo eiga.
Niekas juk nevercia tame viesbutyje gyventi.
Del autonuomos ziurek nizacars.com.
Palapiniu nelabai daug kur pasistatysi. Privat pigaus nemaciau.

--

http://www.addurl.tel