Tema: Re: Tian Shan'is
Autorius: -o-o-
Data: 2009-09-17 10:37:24
nu ten privaciai, cia tikrai speju nebus imestos. Kokiom salygom zmones
keliavo, tai baisu paziuret, nes ir pasnigdavo ir visokio velnio ten budavo,
va keliones vadovas raso, gali pasiskaityt, bet skaityt viena, o reportaza
ziuret kita - tikrai galiu pasakyt, kad senukas daug ka nutylejo, daug ka
pagrazino, palengvino, nu bet jis toks jau  :)

http://gyvenimas.delfi.lt/leisure/penki-desimtmeciai-istikimybes-kalnams.d?id=24073274