Tema: Re: Striuke i kalnus - ką rinktis, kur pirkt
Autorius: foxaz
Data: 2009-08-21 08:31:31
Tian Shanyje 2 sav. pravaiksciojau su Audimo striuke (~230lt) 10 000 /10
000. Likau visai patenkintas. Tik, kad audimo striuke turi viena minusa,
rankoviu galai yra su kitokiu pamusalu ir jei perslampa tai dziuna ilgai.
Draugelis kaip tik nusipirko pries kelione hannah (~750lt) 25 000/ 25 000
liko visu 100% patenkintas.