Tema: Re: Važiuojam į Lvovą
Autorius: T:\)
Data: 2009-08-14 16:55:34
jo, su tais doleriu keitimais tai kazkaip idomiai sugalvota. Man net mintis tokia neatejo. O kodel pvz ne eurus? :)
Siaip jau ant valiutos keitimo prarandi visada, turetu butu ziauriai didelis skirtumas USD valiutos kurse tarp LT ir PLN, kas nelabai realu, juk keisi banke ar valiutos keitykloje. Jos zinias seka, cai ne kokia turkija, kur susimoki pagal "tautoje" nustatyta eur ar usd kursa.
Ir dar, neuzsipipinsi belakstydamas ir ieskodamas banko/valiutos keityklos, o jei dar vaziuosi savaitgali ar vakare/nakti?
As pasikeiciu siek tiek zlotu, kad galeciau uz smulkmenas atsiskaityt be problemu (korteliu juk visur nepriema), ir kokiam veinam uzsipilimui, jei sugalvoziau kokiam kaimuke uzsipilineti (ar uz koki paangos remonta susimoketi 12 val nakties). O daugiau atasiskaitau su kortele ir visada geras kursas buna ir nesuki galvos.

T:)