Tema: Re: Indija (GOA)
Autorius: Vino
Data: 2009-08-14 13:00:54
Dekui labai uz detalu instruktaza :) Jie netingesi tai dar keleta klausimu
susirezge:)

Perziurejau nuotraukas tai tuoj ir kovo nesulauksiu :)Dabar va kaip
tik bandau susiskaninti gereni keliavimo buda. O del to Palolem beach'o, tai
bandysiu ten ir orentuotis.
Ten kaip isivaizduoju norint apsidairyti dienai ar porai , ten visi tie kiti
papludimiai (siauriniai) yra netoli nuo
Palolem'o?

Ir beje kaip ten tuose hut'uose tuoletas koks yra, bent simbolinis? :)
Ir kaip ten geriausia daryti su pinigias? Ar geriau kortele veztis, ar
grynais? Ir jei grynais tai kur geriau ten
juo laikytis kad netycia nedingtu (kitaip tariaint ar tie hut'ai su durimis
:))
Kaip suprataui geriausia vietoje jau Goa vazinetis su tomis riksomis? Ir
kaip ten apskritai kainu politika?
Kiek skaiciau tai dienai vos ne keliasdesimt litu uztenka:)

Vaidas