Tema: Re: Wroclavas - ka idomaus ten galima pamatyti?
Autorius: nox
Data: 2009-08-14 11:23:29
Gali centre uzlipti i baznycios boksta, grazi miesto panorama atsiveria,
pries tai biski paprakaitavus sraigtiniais laiptais :)) Centre, kitos
baznycios pasonej, yra toks vokisko stiliaus bravorelis, nerealiai gera
alu verda. Rekomenduoju paragaut medaus alaus, karamelinio ir dar gyvas
velnias to alaus rusiu. Bet medaus alus ispudi padare. Seip fainas
miestas ir kainos nesikandzioja kaip pas mus.