Tema: Re: ryanair - visa electron - kokia tikrai tinka?
Autorius: Small Z
Data: 2009-08-12 09:48:21
Paulius teisus, skirtumas yra.
Jei turi kreditine kortele, tai turesni didesnes garantijas kaip pirkejas.
Jei turi debetine - tai garantijos mazesnes.

Bet mes cia nukrypom i lankas.

Siuo atveju man visai nesvarbi ta negautos prekes (paslaugos) garantija.
Mes (4vnt) norime savaitei suskraidyti i Bremena. Dabar pas ryanair yra
akcija ir bilietas i viena puse kainuoja 17.5Lt.
Mokant su Visa electron, jokiu papildomu mokesciu nera. Mokant su bet kokia
kita kortele + ~5Euro uz kiekviena bilieta.

Matematika paprasta:
4zm pirmyn atgal su visa electron - 140Lt
4zm pirmyn atgal su pvz MasterCard - 280Lt

Tie 140Lt nedideli pinigai, bet jei galima isvengti korteles mokescio, tai
norisi jo ir isvengti..

Small Z