Tema: Re: Autopilotas
Autorius: Fuga
Data: 2009-08-11 10:44:05
Seniau tai dedavosi i Audi100: lauzyne issimontuodavo autopiloto iranga,
paskui susimontuodavo i savo. Gali pabadyti toki varianta, jei rasi tinkama
donora.
O visumoje, tai tas daiktas aktualus, kol jo neturi. O kai autopilotas yra,
tai kartais pagalvoju, kad tikrai galima be jo apseiti. Patogu zinoma, kai
yra greicio apribojimas, nustatai pvz. koki 50 km/h ir nesuki galvos. O
lekiant kur nors Fr autostrada 150 km/h greiciu su autopilotu galima perdaug
atsipalaiduoti, ir kai koks Renault Clio pasuks i tavo juosta, gali greitai
nesurasti stabdzio pedalo.  As manau, kad saugumo sumetimais, geriau jau
paciam koja spausti gazo pedala, ir, reikalui esant, ta koja greit permesti
ant stabdzio pedalo.