Tema: Re: atrkacionu parkas Alytuje
Autorius: Povilas
Data: 2009-08-05 17:18:45
"Stork" <nera@takas.lt> wrote in message
news:h5bu6q$9vs$1@trimpas.omnitel.net...
> P.S. o su mazais vaikais bus kas veikt? ar ten vyresniem labiau viskas
> skirta?

As buvau su savo abiem vaikais.Vyresnysis -17 m irkluojantis bernas ,tai
vare kaip isprotejes per visas trasas.Man jegu uzteko praeit per
lengviausia - "zalia",kurioje irgi siek tiek pavargau;praleidau "melyna" ir
praejau "raudona",o "juodai" fiziskai nebeuzteko jegu - senai nebuvo teke
nieko panasaus daryt.Todel atsipalaidavimui pasileidau skrydziui per Nemuna.
Mano jaunesnysis -12 metu berniokas yra siek tiek apkunus,tai siaip ne taip
prisiverte save pereiti "zalia" trasa ir pasake STOP.Matomai ir pavargo ir
issigando.
Zmona kategoriskai atsisake nuo bet kokio dalyvavimo,nes bijo bet kokio
extreemo.
Maciau,kad kiti jauni berniokai - is paziuros 10-12 m amziaus lakste ir per
juoda trasa.Taigi,drysciau sakyt,kad viskas priklauso nuo fizinio
pasirengimo ir aukscio toleravimo.
Trasos irengtos medziuose ant ganetinai stataus Nemuno pakarantes
skardzio,tai vaizdelis tikrai ispudingas.O maziesiems leliukams ,kalno
papedeje irengta kazkokia tai "saugi" trasa ir maciau,kad ten buvo pilna
mazu vaiku (3-5 metai) ir pastoviai zujo kelios priziuretojos.

Mano nuomone,kad jiems ten butinai reik irengt kokia nors kavine,nes tas
grynas extreemas greitai pabos ir zmones nebeeis i ten - koks gi idomumas
kelinta karta eit per tas pacias kliutis.O vaikai tai tikrai eis ir pirma ir
antra ir trecia,jei tik tevai finansuos.O tevams butu gerai,kad butu galima
alaus gurkstelt ar meskere imerkt i Nemuna,jei ten kas nors dar kimba.
iesa,lyg ir maciau,kad yra irengta futbolo (gal rankinio) aikstele palei pat
Nemuna.Tai gal ir ten galima pavaikyt kamuoli.