Tema: Re: Q: del bevizio rezimo i JAV
Autorius: Giedrius
Data: 2009-07-27 18:50:52
Mama mano skrido vasario menesi, viskas normaliai, visur reikejo atgalinio
bilieto ir adreso kur gyvensi, nu dar buvo ta confireisina is interneto su
tuo numeriu atsispausdinus
nu daugiausiai problemu tai buvo varsuvoi kai lenkai paprase vizos, tai
kazkur skambinosi kol isiaiskino kad cia tik tas numeriukas yra viza,
siaip tai dabar neturetu buti problemu, o jav tai tik paprase atgaliniu
bilietu ir adreso kur gyvensi, nieko daugiau. Jiem ten darbovietes israsai
nelabai ydomus. Svarbiausia kad pas juos negalvotum dirbti :)

--
Giedrius