Tema: Re: Nakvyne Austrijoje
Autorius: TJ \(T@diz\)
Data: 2009-07-24 11:28:57
Na buve man yra kad atvaziavus jau sutemus ir susiradus skelbimu lentoj
telefona ir nesnekant vokiskai, sake ok, as sakiau ich comen zvei minuten :)

Siaip paziurek to regiono ar slenio ( pvz Otztal, Tirol West tikrai turi
savo www) www puslapius ir ten buna kruvos kontaktu, rasai ir rezervuojiesi
tada.

TJ