Tema: Re: kokius geriau pinigus vestis i Turkija?
Autorius: -o-o-
Data: 2009-07-30 14:02:44
ne visada taip buna :) Mes idejom 10 Euru ir gavom superlux'a 5 aukste
(50kv - dvi dusines, jacuzzi xaliavai), visi langai i jura, o taip pat ir i
estrada :) Po "istabios" naktines programos savanoriskai prasem pakeist
kambari ir gavom boongalus, kas tikrai buvo zymiai geriau, nors nematem nei
juros nei graziu vaizdu ;) Eurus, kas idomiausia, grazino, nors neprasem.