Tema: Re: Gal kas i Ibiza?
Autorius: Jonny Bravo
Data: 2009-07-17 13:42:28
Sutinku su jumis, kad vaziuojant i ekskursine kelione geriau rinktis
draugus. Ir dar geriau - patikrintus (nes vieni nori pamatyti daugiau, o
kiti labiau pamiegot...).
Siuo atveju - tai tusovkiu kelione.
Tie, kas tusinasi - vienas kita supras. Juolab, kad kaina iseina tikrai
nemenka.
Ir, manau, daugeliui yra teke susipazinti su zmones jau pacioje kelioneje -
skrendant i Egipta, ar tai kokioje nors ekskursijoje. Ir jus, apsikeite
kontaktais bendraujat visas atostogas.
Ibiza - tai tiesiog pasiulymas :)