Tema: Re: keliones smagumas :)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-07-17 12:00:18
nius man asmenishkai uzh shvyturiu balta skanesnis yra fransiskanenas ir berods edelweiss vadinasi - nesenai uzhtikau rimi - ir tamsus kazhkaip labai patiko (nors tamsiu nelabai megstu) - ir ypach patiko 033 buteliukuose...
ish skarbonkiniu nezhinau, geriu arba heinekena arba utenos auksini, bo praktishkai tik shitie prie manes parduotuvelej yra:)