Tema: Re: pigus bilietai i New York'a
Autorius: nuno
Data: 2009-07-17 11:01:10
ceku avialinijos kelia pakankamai daug pasitikejimo, tuo labiau, kad is
prahos i new yorka galima rinktis skrydi su delta airlines uz ta pacia
kaina. keleta kartu skridau ir kol kas nenuvyle. mielai skrisciau su finnair
ar lufthansa is vilniaus, bet dabartine situacija tokia, kad uz 1 lufthanzos
ar vos daugiau, nei 1 finnair bilieto kaina i new yorka nuvyksim dviese.
kiekvienas turi prioritetus, pagal kuriuos renkasi. as radau toki varianta
ir juo dziaugiuosi bei pasidalinu su kitais. kad kelione varginanti,
sutinku, bet ar nuskridus su finnair, lufthanza ar klm didesnis dziaugsmas
ar jegu kiekis bus, abejoju.