Tema: Re: Papasakokite apie BUlgarija
Autorius: Interested
Data: 2009-07-15 16:23:33
Sunkiausia išmokti sakant DA purtyti galvą, o sakant NET linksėti :)
Jie taip daro ir taves net negirdi, o mato galvos judesius.

Buvau prieš >20metų
Man labai patiko Velykaja Tyrna, buvusi sostinė, mažas miestelis, viduryje
tarp vandens ant uolos buvo pilis. Ją turkakai lygtais greit paėmė ir
sugriovė.
http://ru.wikipedia.org/wiki/Велико-Тырново
Kai buvau, vakarais ten vykdavo audio vizualinis spektaklis. Žiūrėjom nuo
kranto, labai patiko. Reikia, tik kad muzika girdėtum, tada gerai derinasi.

Dar buvom kažkokiame vienuolyne palei kalnus, bet jau nepamenu kur. Tik kad
buvo veikiantis, ne visur leido, bet gražus.

Smėlėtam pliaže nebuvom, kitur akmenys ar supiltas žvyriukas.
Tada Varnoje buvo vandens režimas: ryte 2 valandas, vakare tik 2

PS anekdotas:
Pernai buvom su žmona Bulgarijoj. Auksinėse kopose žaidėme, vienas kitą
užkasinėjome.
Šiemet važiuosiu vėl, gal žmoną rasiu.