Tema: Re: Baidares - Kur srauniau be Ulos ?
Autorius: dz
Data: 2009-07-14 01:11:52
siesartis jau biski buvo pradejes nervint, nes tu kliuciu man jau biski buvo
per daug, aisku pagrinde iveikiamos kliutys bet labai daug kur ir reikejo
lipt lauk ir traukt keleivi ir dar visus daiktus.... Apie baidares valdyma
ir razgona plaukiant su mergina yra pakankamai komplikuotas reikalas:). Nu
kur plati upe tai isvis neidomu man plaukt, bet imho siesartis  jau buvo
biski per daug darbo.