Tema: Re: Kur pirkti British Airways ir Aer Lingus bilietus?
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-07-09 16:54:55
70005 wrote:

> "Ričardas Čepas" <rch@online.lt> wrote in message
>
> AerLingus elgiasi kaip ir kiti pigūs vežėjai - parduoda bilietus iš taško
> A į tašką B, bet ne iš A į C per B. Ir jie nėra taip integruoti su BA,
> kaip kiti normalūs vežėjai iš "oneworld" aljanso.

Na parduoda jie ir A->B->C, bet ne iš VNO kažkodėl ten kur man reikia, bent
jau internetu.  Jie anksčiau buvo Oneworld, ir dabar bagažą perkrauna.  BA
beje irgi tik savo bilietus parduoda, tai reikia kažkokio trečio pardavėjo
ieškoti.

> Visas didžiąsias rezervavimo sistemas patikrinai? Gal koks Finnair'as
> padėtų?

Sorius, o gal galima sąrašą su adresais tų didžiosiųjų rezervavimo sistemų?
Finnair.com žiūrėjau dabar, jie irgi tik savo parduoda, tiksliau
neparduoda, nes ten kur reikia patys neskrenda, o jei skristų tai būtų
papildomi persėdimai ir kaina be proto.  Oneworld.com irgi nieko naudingo
nerodo, ir jie patys neparduoda kaip suprantu.  Dohop.com rodo, bet tik 2
atskirus bilietus.