Tema: Re: Graikija automobiliu
Autorius: NT
Data: 2009-07-03 00:18:26
Meteorai ispudingi, aisku palinkesiu gero oro. Siaip gal nelabai verta
lipti i kiekviena vienuolyna.
Lipau i kelis, bet manau uztenka uzlipti i didziausia, ten yra sioks
toks muziejus tai galima uztrukti ilgesniam laikui. Kaina visiems
vienoda buvo - 2 eur. Kazkuris is ju yra kataliku vienuolynas. Sorry
neprisimenu, gal pries 2 metus buvau, bet galvoju dar sugrizti, daug ko
dar yra paziureti, bet ir Meteorus pakartociau.