Tema: Re: neries atstumas
Autorius: servisas
Data: 2009-06-30 10:21:41
Juriniu oranziniu plaustu kiek teko plaukti, per potvyni Sirvintoj pavyko
vidutini isvystyti 4,0 km/h. Maksimalus tada revose sieke 8,8 km/h.
Pries savaite Sventosios zemupy pasiektas maksimalaus greicio rekordas revoj
9,2 km/h. Kadangi vandens buvo nemazai ir srove pusetina, vidurkis isejo 3,1
km/h. Pries metus ar pora, esant gerokai zemesniam vandeniui, vidurkis
iseidavo apie 2,2 km/h.
Geros plastikines valties mano rekordas pavejui 7,6 km/h, medines- 8,2 km/h
(buvo specialiai statyti rekordai, ne siaip plaukiojant ismatavau tokius
greicius). Plaukdamas gumine manau, greiciau kaip 5,5 nepairkluosi, o turint
omeny, kad plauksi ilgai, galesi prie sroves greicio prideti na, 1,8 km/h.
Taigi tokiu atveju maksimaliai, ka gali ispesti bus apie 5 km/h.
Po n kartu plaukimu plaustu galiu pasakyti, kad riba, kai visus procesas
pradeda uzknisti, yra apie 6 val. Iki 7 val dar galima kenteti. 7,5 val jau
nebe kas, nebent kokiu nuotykiu buna neprognozuotu (pvz, si savaitgali
finiso masinos rakteliai liko startinej masinoj). Jei plauksi 4-5 valanda,
patiks ir liks geri ispudziai, jei kankinsies 9 val- ilgai nebenoresi
pakartoto tokio zygio.
Taigi galu gale siulyciau tau, jei nusiteikes irkluot-5x6=30 km, jei
nenusiteikes irkluot- 5x3,5= 21 km.
Skaiciavimai tinka siam savaitgaliui, pakol yra pakankamai vandens ir srove
nebloga.