Tema: Re: Pirma kelione.
Autorius: Sauliusv
Data: 2009-06-26 13:21:55
Biudzetinis Novaturas.
Turkija zinok irgi susideda ish ivairiu Kurortu.
Alanija, Kemeras, Marmaris, Izmiras. Kiekvienas turi savus niunsus.
Alanijoj pliazai smeliuko. Marmaryje - akmenys/zvyras.
Alanijoj vieshbuciai daugiausia uzmiestyje ir toli nuo oro uosto (lektuvas
leidziasi Antalijoj ir tada ~2 valandas veza autbusu iki Alanijos).

Marmaryje daugiau jaunimo, diskoteku. Vieshbuciai arti miesto centro.
Konkreciai buvau Emre Beach (3 *). Vieshbucio autobusas ~23:00 vezdavo i
miesto centra i diskoteka. Parvezdavo atgal. Rusu daug. Bet jaunimas
teigiamas. Pliazas vieshbucio. Akmenys.

Dar ekskursijos irgi priklauso nuo regiono: ish Marmario iki Pamukales
archiau ir pigiau nei ish Alanijos.
Ish Alanijos arciau i Kapadokija.

Bet jei tik pliaze guleti ir AI naudoti - tai ziurek kur daugiau * ir kur
pigiau. Bus kur viduryje lauku, bet uztai bus daugiau serviso. O archiau
miestu viskas atvirkshciai - brangiau ir maziau serviso. Su retom ishimtim.

Sauliusv

p.s. daugiau patarti neturiu ka - pats tik du kart Turkijoj buvau.