Tema: Re: Ka ispudingo matet Lv, Ee
Autorius: KEdas
Data: 2009-06-26 12:42:35
Rosvita rašė:
> taip, ta ezera irgi aplankem, po to Narva, toliau Talinas
> na, mums paliko ispudi ta tvirtove ir upiu sankirta su savo istorija :)

Aš tai buvau estiškų bukletų prisiskaitęs apie „jaukų Narvos senamiestį“
su lauko kavinėmis ir t.t. Nuvažiavęs tik susinervinau nieko panašaus
neradęs. Visas miestas buvo subombintas, tai dabar grožėtis tenka
kazarmų tipo architektūra. :(
O pilis tikrai nebloga. Ypač įdomus tas faktas, kad nuo kitoje upės
pusėje (Rusijos teritorija) esančios tvirtovės rusai visaip nx bando
pasiųsti ir rankomis bybius rodo. :)
Aukščiausias Europoje (anot bukletų) estiškas krioklys irgi išdžiuvęs buvo.