Tema: Re: Valiuta oro uoste?
Autorius: Sauliusv
Data: 2009-06-25 15:03:57
Priesh pora metu Londone Viktorijos stotyje kasininke atsisake priimti Visa
Electron'a SEB'o nors kazkokio vietinio bankelio kortele paeme su malonumu
(priesh mus stovejusio kazkokio juodashiknio). Teko begti ieshkoti
bankomato, nes laiko gincytis su ja neturejom. Traukinyje bilietus
pardavinejo tuomet tik uz grynus.

Taip, kad ne technologijos kartais riboja paslaugas, bet zmones, kurie
nemoka/nenori jomis naudotis.

Kitas variantas man nutiko pernai rugsejo menesi toje pacioje Rygoje.
Shalia stoties esancioj Cili picerijoj pavalgius ir bandant sumoketi SEB'o
Visa Electronu negalejau :-(
Bankomate (kiek ten ishbandziau ivairiu banku ir SEB'o taip pat) irgi nedave
pinigu. Picerijoj paliktas mobilus kaip uzstatas.
Gerai kad radau 100 lt kupiura piniginej. Pasikeiciau ir apmokejau.
Skambinau i banka Lietuvoj. Sako viskas pas jus veikia, bandykit dar karta.

Neveike korta ~3 dienas. Tai kadangi buvau kursuose kur viskas
(nakvyne/maistas/gerimas ) apmoketa - dzin buvo tos trys dienos.
Kalbejau su zmonem kurie Latvijoj priziuri bankomatu sistema (kolegos) -
sake negrizdavo atsakymas ish Lietuvos :-( Taigi SEB'as shuda male...

Taigi pasitiketi vien kortele neturint grynu nei kapeikos - didele rizika.
Imciau euru su savim, kurie butu atsargai jei korta neveiktu.

Sauliusv

"Bronco" <TRINTI_bronco.mai@gmail.com> wrote in message
Kai parduodamos "paslaugos", kurių niekur kitur neįsigysi, tik
konkrečioje kasoje, tai niekas ir nepasistengs, kad kažkam būtų
patogiau. Be to, visi turi mokėjimo korteles, o jei konkretus veikėjas
jos neturi, tai kaip jis atsirado ir ką veikia tame užsienio oro uoste?
:) Aišku, gali mėgint ten tuos eurus įbrukt toje kasoje, jei nepriims,
galės ieškotis keityklos ar dar ką gero veikt, jei laiko turi laisvo
daug :) Tik viena aišku, niekas čia tokių eksperimentų nedarė ir net į
galvą niekam neatėjo tokius dalykus bandyti, nes tai neracionalu. IMHO.