Tema: Re: Keltu kainos Italijoje (rezervacija)
Autorius: doggery
Data: 2009-06-22 18:58:05
patariu uzsisakyti. Net ne rugpjuti, sezono metu, yra problemu su bilietais.
Ziurint i kur plauksite. Man teko keltis i Sardinija, visi bilietai buvo
uzsakomi is anksto, nes laukti Italijoje brangoka... taigi neaisku kur
sutaupysi.
"marukas" <marukasTRIMVIENAS@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:h18k51$dbv$1@trimpas.omnitel.net...