Tema: Re: Palapines ?
Autorius: offline
Data: 2009-06-18 12:49:54
"keksas" <keksasREMOVE@gmail.com> wrote in message news:h1cv1k$c8s$1@trimpas.omnitel.net...

> O ar reikia Lietuvoje didelio atsparumo dregmei? Gal tik maximines po 20lt
> nelaiko, bet ir tokias sekmingai naudojamos per lietu apdengtos celofanu.
> Pats taip nedariau, bet cia teko skaityti apie tai :)

Siūlau pabandyt :) aš bandžiau, ačiū, bet daugiau nebenoriu :)

> Per antra lietaus diena manau kad bet koks turistas susirinks smutkes ir nes
> mesas namo.

siūlau atkreipti dėmesį į žodžius "kadangi bus keliaujama pėsčiomis ilgą laiką". taigi manau, kad nebus glaima nešti mėsų iš kart namo. Todėl atsparumas bus riekalingas.

> Del atsparumo dregmei - rimtesni gamintojai deklaruoja mazesni specialiai,
> kad nekiltu nusiskundimu/nesusipratimu su nepatenkintais useriais, taip
> apsidrausdami ir islaikydami reputacija.

Na nesutikčiau su tuo. Drįsčiau teigti, kad rimti gamintojai deklaruoja tokį atsparumą, kurį garantuoja be tkokiomis sąlygomis. bet palapinės realus atsparumas naudojimo sąlygomis glai būti didesnis. tai IMHO du skirtingi dalykai.

 Kiti sirportebo stampuotojai
> atvirksciai - rekia kuo daugiau uz mazesne kaina, toks marketingas paperka
> neismanancius - nes jiems tik sis rodiklis parodo ar gera palapine.

N kad širpotrebo gamintojai, kaip tik nieko įspūdingo nedeklaruoja.... o už nesamonių deklaravimą gautų biškį strėlių.

> Manau, jei Yzi kempas susitvarko su lietuvisku lietuciu, tai bet koks
> kalninis produktas su tuo susitvarkys ne blogiau.

nu bet jeigu palyginsim CAMP'o deklaruotą kiek ten 1000 mm ir kokio huskio deklaruotą 6000 vistik skirtumas bus :) o kalba apie ilgalaikį liletų, kurio lietuvoj gali gaut laaabai daug (kaip rodo paskutinis mėnuo) :)

> O dabar pasiziurim i mase ir kubatura :)

dėl šito net nenoriu ginčytis ar diskutuoti. laikiau ją rankose. dydis akivaizdus privalumass, kaip ir masė. kaip jau minėjau įspūdingai maži.

> Tikriausiai zinai, kad tiesioginiai saules spinduliai pasizymi ardomuoju
> poveikiu. Apie lietu to nepastebejau (jei vykdoma prieziura). Atsizvelgdamas
> i Exo replika padariau prielaida, kad aktyvi saule kogero reikalauja
> atsparesniu medziagu, aisku ir ilgaamziskesniu.
> As to nezinau, neteko dometis (nesu kompetetingas palapiniu pardavejas :)

na kiek metų reiktų naudoti, kad palapinę sugadintų saulė? netgi maximinė bijau, kad greičiau suplyš nuo senatvės, nei nuo saulės. nors saulė poviekį žinoma daro, kaip ir lietus. sakyčiua dėl nepriežiūros ir lietaus supūdyt palapinę galima kur kas paprasčiau nei kad kreipti dėmesį į saulės poveikį.
nors čia pasapaliojimai. įdomu kaip relaiai yra.