Tema: Re: snorkelinimo iranga Vilniuje
Autorius: juodas_puodas
Data: 2009-06-18 09:20:22
cia tai tikrai geras anekdotas apie kostiumo skirtumus :D
kaip jau kazkas minejo skiriasi daug kuo: medzioklei ar freedivingui skirtas
yra atviros poros, tai reiskia siltesnis, elastingesnis, lankstesnis, bet
tuo paciu ir sunkiau uzsimauti/nusimauti, labiau pazeidziamas. divingo
kostiumai dazniausiai buna su visokiais priedais, kad palengvinti
apsirengima,, pas juos pilna visokiu apsaugu ant alkuniu, keliu ir pan.,
spalvu gama visai kitai ir t.t.
jei ruosiesi medzioti, snorkelinti ar freedivinti, tai nepirk scuba divingo
kostiumo, pasigailesi ir po to vistiek pirksi kita. Lietuvos salygom 7mm
manau optimaliausias variantas