Tema: Re: Kelione i Lenkija
Autorius: Vytas :)
Data: 2009-06-16 09:55:55
Na toje pusėje neteko kempingais domėtis, tačiau kiek važiavau per
Lenkiją, teko matyti, kad yra ten jų... Gyventi PL kempinge teko tik
prie Krokuvos. Sąlygos buvo pakankamai geros, kainos lyginant su
Europinėmis - vidutinės (teko ir mažiau ir daugiau mokėti už analogiškas
paslaugas). Googlas Gdanske siūlo šitą kempingą:
http://www.kemping-gdansk.pl/index.php?id=148, bet nuvykęs į vietą su
vietiniais turizmo info žemėlapiais manau ir daugiau rastum.

Beje, jei tik dabar įsigijai palapinę, tai siūlau pradžioj pasibandyti
LT kaip tau tinka kempinginis gyvenimas. Gali vienai nakčiai į
Nidą/Molėtus/Šventąją ar dar kur palėkti pasižiūrėti, kaip sekasi
palapinėje gyventi ir kokių daiktų reiktų apsistojant ilgesniam laikui. :)