Tema: Re: Q:Tenerife?
Autorius: Vytas :)
Data: 2009-06-15 13:51:54
Aš buvau rugsėjo pabaigoj. Šiaip orelis buvo pats tas - vanduo ~22,
prieš saulę degintis man per karšta net buvo, pavėsy ~26-28. Naktimis
atvėsdavo iki ~18.
Kelionę organizavausi pats - skridau iš Berlyno su EasyJetu į Madridą ir
iš Madrido su SpanAiru į Tenerifę. Kelionė pirmyn atgal žmogui kainavo
~750Lt (neskaitant kelio iki Berlyno ir atgal). Viešbutį irgi pats
rezervavausi, tai už dvivietį su pusryčiais ir vakariene mokėjau berods
~53€). Vietoje nuvykus ir pasiieškojus privačiame sektoriuje, manau ir
pigiau galima rast, bet aišku be maitinimo būtų.