Tema: Re: LT - SK per PL
Autorius: schaumschlager
Data: 2009-06-13 11:44:16
Visuomet stengiuosi vaziuoti nakti - tuomet ir per Warszawa galima list
tiesiai.
Daug kas cia gal puls gincytis ir teigti, esa "autostrada wielkopolska",
t.y. 8 autobanas - geriausias marsrutas.
Taciau as visuomet vaziuoju A7 keliu. O jau Krokuvos apylinkese,
priklausomasi nuo to, kur man reikia atsidurt Slovakijoje, renkuosi - pasukt
nuo Nowy Targ link Javorina ir nusileist i SK prie Poprad, ar likti A7 iki
pat pasienio (Chyzna) ir tuo budu pro Zilina, aplenkus Tatrus, durt tiesiai
Bratislava / Wien kryptimi.
Apie A7 kelia - nera jis toks baisus ir taip masstabiskai remontuojamas, kad
juo vaziuoti (ypac nakti) nebutu imanoma. O jei keliones laika pasiplanavus
taip, kad Krokuva pasiekti ~5 val ryte - toliau link sienos aki ima
dziuginti tikrai grazus gamtovizdziai.
Mano patarimas - nei ziema, nei vasara nevaziuokite i Slovakija penktadieni
ryte, o atgal 0- sekmadieni per pietus/popiete. Vyksta masinkis lenku
savaitgalinio turizmo itakotas migravimas. Nors ir turi jie savo Zakopane,
bet visvien urmu verziasi pas kaimynus slovakus...
Iki A7 ivaziavimo is 50 kelio ties Grojec teks pavargti, ypac pasirinkus nuo
LT kelia "furu marsrutu" pro Bialystok. Vaziavimas per Lomza irgi ne
panaceja, nes visas lengvesnius krovinius vezantis krovininis transportas,
tobish furos, varo siuo keliu.
Isvedus vasaros/ziemos keliavimo is LT per PL i SK trukmes vidurki,
vaziuojant tiek ekonominiu rezimu dyzeliniu Golf, tiek keliones laiko
trumpinimo 184kW V70 - darau isvada is savo patirties - 960km "nuo duru iki
duru", nerizikuojant moketi baudas lenku policijai uz greicio virsijima,
atims is jusu 12 valandu. Cia jau iskaitant 3 pertraukas po ~20min bei eismo
kamscius.
Gero kelio!