Tema: Re: Ryanair ir online check in
Autorius: Dainius
Data: 2009-06-11 18:16:13
pries pora sav pirma karta skridau su Ryanair. 4 skrydzius turejau ir visi
su online check-in. buvau maloniai nustebintas - nei vieno trikdzio ar pan.
viskas kaip is pypkes. paprasciau nebuna.
su online check-in eini tiesiai i vartus ir lauki kartu su check-ine
nurodyta ID. ir viskas.
Bagaza priduodi pries pasu kontrole zmogui - taip pat kaip ir su iprastu
bilietu.
Zirklutes ir skutimosi peiliukas praejo i salona 3 salyse be problemu.