Tema: Re: Kroatija. Turistu patikrintos ir pamegtos poilsio, nakvynes vietos
Autorius: Baninas <laikasta @ gmail . com>
Data: 2009-06-05 08:49:38
As pats buvau ir Hvar ir Brac saloj. Daug pliusu tose salose, palyginus su
zemynu. Hvar saloj minusas kad tikrai niekur neprikeliausi, nes kad papulti
i kelta is Hvar miestelio, reikia gan ekstremaliu keliuku vaziuoti apie
80km., jei rinktis salia esanti kelta, jis bus daug brangesnis, taip pat ir
papludymiai gan prasti tam Hvar mieste, tik vakarais ten gan smagu
pasivaiksciot.
Jeigu Brac saloj, tai keltas keliasi i diena tik viena karta, pavelavai ar
netilpai ir psio. Bet nuvykus prie Bol, tik nepamenu ar ir miestas taip
vadinasi, yra superinis papludimys, jeigu ir jis netenkins, galima nuomuotis
kateriuka 9AG visai dienai gana pigiai ir plaukti kur sirdis geidzia, o ten
jau paludymiu rasi nemazai, tokiu nediduku visai, ir busit visiskai vieni.
Bent jau mes is keturiu dienu, tris dienas nuomavomes ir plaukem. Tam bole
kainos nera mazos, taciau jei truputi toliau nuo juros 7min. kelio, kainos
nebesikandzioja, mes buvom keturiese, tai zmogui kainavo 10eur. Jeigu noresi
galesiu imest nuotrauku pirmadieni. is to Bol.