Tema: Re: flylal
Autorius: 70005
Data: 2009-01-21 22:08:44
"Ričardas Čepas" <rch@online.lt> wrote in message news:gl7t80$2t5$1@trimpas.omnitel.net...
> Bet tai jam aš irgi rekomenduočiau spręsti reikalą per PayPal pirmiausia.
> Nes jei PayPal/ebay pasakysi griežtai, kad grąžintų (jie ten turi formas ir
> viską tokiems atvejams, jei žmogus skaityti moka), tai jie ir grąžins, nes
> supranta, kad kai pareis chargeback'as, bus jiems blogiau, nes už tuos
> chargebackus jiems baudos ir problemos būna.
>
> O jei darysi charback'ą PayPalui iš banko, na tai padarys, bet paskui
> gyvenime PP sąskaitos gali neturėti, nebent pakeisi adresą/kortelės
> numerį/duomenis

Mąsčiau labai panašiai, bet atsižvelgiant į tai, kad:
1) Paypalas yra lieva kontora ir su ja noriu turėti kuo mažiau reikalų/aiškinimųsi (ir žinomi atvejai, kai tokios pretenzijos buvo sprendžiamos toli gražu ne konstruktyviai ir operatyviai);
2) žmogus ne itin gerai kalba angliškai, galiausiai jam patogiau aiškintis su šalia esančiu lietuvišku banku nei tik el. paštu pasiekiamu amerikonų Paypalu,

pasiūliau jam eiti tiesiai į savo banką.

Beje, ebay taisyklėse kažkur yra punktas, kad panašiais atvejais reikia skųstis Paypalui arba kreiptis į savo banką dėl chargeback'o (bet ne į abu iškart).