Tema: Re: Ryanair skrydžių laikai
Autorius: Egidijus
Data: 2009-01-20 15:26:52
na cia jau su ryanairu nepaplanuosi labai, man yra buve, kad su persedimu
londone pries pora menesiu pirktam bilietui is rygos i stansteda pakeite
laika ir gavosi, kad as i stansteda atskrendu, o mano kitas lektuvas pakila
30 min pries tai. todel kartais geriau palaukti per nakti, tiek ten to ir
laukimo, jei atskrendi 23h, o kitas skrydis 6 ryto, tik tiek, kad naktis
bemiege gaunasi :) bet buna, kad viskas ivyksta sklandziai, ypac
nusistovejusiuose marsrutuose.

--
www.olalakeliones.lt