Tema: Re: Slidinejimas BIrstone
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-01-19 10:08:23
zmoniu mazdaug maksimum keltuvas 5 minutes...
trasos geros, manau visu rusiu slidininkams yra ka veikti:
1. Varlynas - labai nieko pasirode , nors nuo jo neciuoziau,
2. Melyna trasa kitoj pusej kalno: ilga, leta, tokiem labiau pradedantiesiems po varlyno,
3. Raudona trasa - kazkas panasaus kaip anyksciuose/birstone, tik ilgesne kazkiek tai
4. Juoda trasa - superine, panasi kaip liepkalnio ta staciausia....bet spejau issisukt koja kazkur po penkto nusileidimo (per savo durna galva) tai pasimegaut neisejo iki galo.....
neveike tik melyna trasa kuri yra salia raudonos. Keltukai veike visi . Kainos: paprasto keltuko: 2 zlotai nuo penktadienio pietu iki sekmadienio vakaro, kitom dienom 1.5 zloto uz viena pasikelima.... perki kortele, kuri isideda i pirstine ir per ja veikia (skirtingai nuo Birstono cekiu su barkodais, kuriuos traukyt reikia kas karta) Uz kortele uzstatas 10zl, kuriuos grazines atgauni....... Varlynas visa sezona 1zlotas uz pasikelima...
Jei vaziuosi butinai pasikeisk zlotu, nes girdejau, kad su kortelemis sunkiai savaitgali buvo. Na ir aisku lenkai ne latviai - litais nepriima :)))). Savaitgaliais veikia lenku laiku nuo 9.00 (lietuviskai nuo 10.00)

Na tai tiek.