Tema: Re: Vezejai...
Autorius: razumas
Data: 2009-05-26 12:09:17
ir vel issikreips rinka. mano nuomone tokia: kol mokesim vairuotojams algas po 40 Lt centu uz km, arba dienine "stafke" (kas mano nuomone isvis totali nesamone), tol mums reikes tu kreditu.
dabar tai apibendrinant tranportininku veiksmus:
1. 2008 pabaiga stringam su apyvartiniais
2. 2009 pradzia sutarta su banku del 6 men lizingo atidejimo
3. 2009 vidurys gauta parama apyvartinems papildyti
4. ... vistiek zopa gaunasi.

guodzia tai, kad gryzta buve vairuotojai, kurie isejo ten, kur zadejo 5 eur/d daugiau, bet taip ir nesumokejo. dabar gi  mokek maziau, bet tik mokek.

--

razumas