Tema: Re: UPS kaunas muitine
Autorius: Dichkis
Data: 2009-03-13 21:30:33
"Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message
news:gpdneh$l7g$1@trimpas.omnitel.net...

> "Dichkis" <projects@apcargo.lt> wrote in message
>
> Ne visada pavyks ikalbint prekiu siunteja uzsiiminet tokiais dalykais.
Taip jau yra. Situacija situacijai nera lygu.

> Ir kas is to,kad bus nurodyta jog tai asmeniniai daiktai?Turesi
> dokumentus,pagrindziancius,kad gyvenai uzsienyje ir tai tavo nelydymas
> bagazas,kuris buvo deklaruotas keleivio deklaracijoje?
Nereikia nieko pagristi ir niekas netikrins ar gyvenai uzsienyje, nebent tu
zadi atsisiusti visus baldus, buitine technika, drabuzius ir kt. tada reikia
pateikti irodancius dokumentus, kad tu gyvenai uzsienyje ir tai, jeigu tai
ne ES. Jeigu siuntiesi kokia smulkmena, aplamai dedi i voka ir siuntiesi,
kaip pasta/voka normaliu pastu. Jeigu jau siuntiesi didesni kieki tu paciu
prekiu ir yra itarimai, kad tai skirtos ne asmeminiam naudojimui ar
komercijai, tada kitas reikalas, bet ir tai maciau savo akimis, kaip viskas
graziai sutvarkoma. Sakau, situacija situacijai nera lygu ar tu usb
flashiuka siuntiesi ar 10vnt nesiojamu kompiuteriu.

> Taip,tai yra optimaliausias variantas!Bet tokiu siuntu,per UPS labai retai
> kada ateina,nes per juos yra brangu siustis!

Pasitaiko ir UPS'o. Ir kuo toliau tuo daugiau - krize. Aplamai skubiu siuntu
sumazejimas iki 20-30%, tai galima isivaizduoti kokia konkurencija tarp
UPS'o, DHL, TINTU ir kitu kompaniju.

> [...]
> kuo didesnius sunkumus issimuitinant prekes,jei jas deklaruos pats
> gavejas,idant jis kreiptusi i UPS.Zinau kaip tai daroma,nes patys kazkada
> panasiai darydavome stambiems uzsienio uzsakovams,kuriems tie musu 50-100
> usd nieko nereiksdavo ir jie apmokedavo visus formalumus.
> Bandziau as su UPS deklarantais aiskintis,tai be jokiu uzuominiu gavau
> atsakyma: o tu pabandyk atvaziuot ir issimuitint.Ir aisku,kad
> nevaziavau,nes zinau kiek nervu tai kainuotu!Bet jei eit ant principo,tai
> vargu ar atsiras labai drasus muitines inspektorius,kuris bandys truk

Sutinku su sia nuomone, bet velgi, situacija situacijai nera lygu. Tik tiek,
kad pries siunciantis is ne ES manau reiketu pasikalbeti koridoriuje su
UPS'o ar kitu siuntu deklarantais, surukant viena kita cigarete ir
issiaskinant visus niuansus, nes niekas telefonu "pasaku" nepasakoja.