Tema: Re: Su Naujais, chebra
Autorius: Gintautas Kaminskas
Data: 2010-01-04 18:48:50
Tas „čiulpinukas“ (amerikiečiai vadina 'sucker') mane privedė galvoti
apie amerikiečių 'suck(s)' išsireiškimą kai kažkas nepatinka.  Įdomu,
kokia to etimolojija / kilmė?

O kas dėl 'sucker' prasme „mulkis“, mano supratimu, tas kilęs iš karpio
pavadinimo, nes karpiai tikrai čiulpia dumblą ieškodami ko ėsti, o
mulkius vadina 'sucker' dėl to, kad karpis ima bet kokį masalą.