Tema: Re: grįžtamumas
Autorius: Junda
Data: 2009-09-02 16:36:03
Bet vis tiek su klientu pasitarkite, nes kodėl gi ten neparašyta
'pasikartojimas', o 'grįžtamumas'? Aš kai astmatikė, tai kitokią prasmę
įžvelgiu. Asmatikai gali įkvėpti, bet jiems sunku iškvėpti, todėl jie
dūsta. Tai suprasčiau šitą posakį kaip susiaurėjimas iškvėpimo (oro
grąžinimo) metu. Čia šiaip teoriniai pasvarstymai.