Tema: Re: Verslo anglų kalba
Autorius: panoramiksas
Data: 2011-04-08 16:05:53
Ačiū. Dėl pasyvios nesupratau: aš nuolat skaitau angliškai ir filmus
žiūriu - nežinau, ką čia dar pagerinti. Va aktyvią reikia šiek tiek
sustiprinti.

"Romas Z." <romas@z.lt> wrote in message
Nu tai bet kokį upper -intermediate ar advanced - kuo daugiau praktikos, tuo
geriau.
Paprastai tame lygyje kabina visokius ekonominius ir verslo terminus (kurių
daugumą, spėju, ir taip žinosi iš bendro išsilavinimo - visokie office,
invoice, money transfer). O CV rašyk, kad kalba moki. Norės - patikrins
patys. Tas mokėjimas yra labai neapibrėžtas reikalas. Paprastai lietuviai
yra linkę kuklintis vertindami savo kalbos žinias (va tau terminas - to
underestimate the knowledge of foreign languages).

O dar geriau - žiūrėk filmus su titrais. Pasyvi kalba tada labai tobulės.
Aktyviai kalbai jau reikėtų pašnekovo.

Tai tiek.

"panoramiksas"  wrote in message news:inku7s$unt$1@trimpas.omnitel.net...

"Verslo", kaip suprantu, reiškia pakraipą: specifiniai terminai, frazės.

O ką patartumėte norint parodyt CV, jog moku anglų? Gal kokį testą
išlaikyt ar pan.? Mačiau, duoda pažymą už 70 lt. Bet pas mane, taip sakant,
žinios "fluktuoja" tarp upper-intermediate ir advanced, ir man norėtųsi dar
šį tą įtvirtint, pakoreguot. Kokį kursą rekomenduotumėte?