Tema: Re: 11
Autorius: Ness
Data: 2011-10-31 23:10:45
kam tos geles, geriau grynais :)
kas nors daznai susiduriate su zmonemis, kurie mini panasius skaicius,
bet galetu pagristi ju reiksme? as tai ne :)
nesu moteris ir to nenorejau pasakyti, bet domintu minciu takai,
kuriuose gime tokia prielaida.

Apie Jezusa ta ne tiek svarbi jo gimimo data kiek faktas, kad tai tapo
pasauliniu laiko atskaitos tasku. Kuris kitas karalius galetu tuo pasigirti?

man nera didelio skirtumo tarp ziemos/vasaros laiko. 2-3 dienos
prisiderinimo ir biociklas vel po senovei. Tik vizualiai daugiau tamsos
slegia daugiau.