Tema: Re: apklausa.
Autorius: lover
Data: 2010-08-04 20:41:27
cia reiktu kazkokio tai rimto psichoanalitiko, kad
religija susiet su seksu, visokiom bausmem, mazachizmu,
pasakom, archetipais, kolektyvine pasamone ir nezinau
dar kuom
idomu bet cia reikia rimtai studijuot froida, ar junga ar
adleri ar nezinau dar ka.....

kalte ten blet, neuroze, tokiu visokiu daug yra,
psichologija labai geras mokslas, nes apima ir visokias
mases psichologijas ir internetinius kalbejimus, visokias
gedas, pavydus

turi turi tamptikra prastme ;)