Tema: Re: Ikanomika
Autorius: ALORA
Data: 2010-02-18 16:03:35
jou, čia buvo tipo geras, vokiečių vyriausybė iš mokesčių mokėtojų bapkių
nusipirko vogtus duomenis iš nusikaltėlio, kad tuos mokesčių mokėtojus, už
kurių bapkes pirko vogtu duomenis, dar labiau nudusytų :)) Tai buvo ne
Šveicarijos, o Liuksemburgo bankas. O gal buvo abiejų

Dėl siūlų galų, per paskutinius kelis metus mane Lietuvos VMI vis mėgina
prigriebti už pajamas iš Latvijos, Estijos arba Lenkijos. Žodžiu, jei jau
seka, bet dar nepilnai, berods jei tik žino, kokias pajamas, kaip sumokėtas
man, deklaravo tų šalių firmos. manau, kad Lietuva čia greitai kontrolę
įves, nes yra pakankamai maža ir turi vieningą ir jau gan stipriai
kontiuperizuotą gyventojų sekimo sistemą. Nu ne veltui mes asmens kodą
turime :)

Many kartą buvo inkilėlis ant greičio nufotkinęs, kai atvariau į KP
pasirašyti nuosprendį, pareigūnė trumpam pasiplovė ir aš pavarčiau tą krūva
popieriukų, skirtą šitam mano atvejui. Man plaukuosena pasistojo - visos
darbovietės, visas nekilnojamas turtas, mašinos, kam papildomi techniniai
pasai duoti, vienžo, visas gyvenimas ant 10 lapų :) Tai buvo prieš 4 metus