Tema: AW: sv. Valentino diena
Autorius: ALORA
Data: 2010-02-14 18:10:24
gaideli, negi iki šiol nesugebi suvokti, kad esi vienintelis, kuris niekad
nieko nesupranti? Jo, tu ne poetas žiedelis, tas buvo tik šiaip nuplaukęs
gerietis. Tu esi kaip myženantis melancholikas pajacas Pjero iš Buratino
"Propala malvina, nieviesta moja, sjabalas, zaraza, v čiužyje kraja..."
Ar iki pasakų tavo smegeninė dar neišsivystė?